Service, een zo omvattend woord dat vaak gebruikt wordt voor maar een deeltje van de betekenis.
Sinds de start in 1991 is service een echt sleutelwoord voor Révimex. Zo hebben wij geprobeerd om altijd zo kort mogelijk bij onze klant te staan om zo snel en correct mogelijk te kunnen reageren op hun vragen.
Een eigen dienst na verkoop, een eigen leveringsdienst, een eigen reparatiedienst, een eigen onderdelenmagazijn, een eigen controledienst/garantieafhandeling, … het zijn allemaal zaken die bijdragen tot goede service mbt het product en de dienstverlening na verkoop. Maar niet minder belangrijk is de service die we op voorhand bieden. Zo stellen wij een heel demowagenpark, toebehoren en onze ervaring ter beschikking aan onze dealers om de eindgebruiker in de mogelijkheid te stellen de beste keuze te maken. Als importeur trachten we ook een zo goed mogelijke spreiding te hebben van onze dealernetwerk. Dealers die vertrouwd zijn met onze producten en werkwijze.
Kortom als bedrijf zijn wij samen altijd bezig met een zo goed mogelijke service te verlenen aan onze klanten en dit 52 weken per jaar.